عوامل مهم در خرید پنجره دوجداره upvc که باید رعایت نمود

نحوه ساخت درب و پنجره دوجداره upvc :
فوریه 9, 2022
مبحث 19 مقررات ملی ساختمان صرفه جویی در مصرف انرژی
می 11, 2022

عوامل مهم در خرید پنجره دوجداره upvc که باید رعایت نمود

عوامل مهم در خرید پنجره دوجداره upvc که باید رعایت نمود

1.قبل از خرید پنجره ، از شرکت های معتبر اطلاعات دریافت نمایید.این مشاوره باعث می شود شما بدانید که تفاوت تولید و نصب باکیفیت و تولیدات ضعیف در چیست
2.زمان عقد قرارداد حتما از شرکتی طرف حسابتان بخواهید اطلاعات کامل مانند:مارک پروفیل و یراق،گالوانیزه مهار داخل نوع شیشه مصرفی را به صورت کامل داخل قرارداد ذکر نماید.
3.پنجره دوجداره کشویی به نسبت پنجره دوجداره بازشو عایق کمتری دارد و قیمت پنجره کشویی بیشتر از بازشو می باشد تا جایی که امکان دارد از پنجره های بازشو با یراق دوحالته استفاده نمایید تا عایق بسیار خوبی را دریافت نمایید.
4.یکی از مهمترین قسمت ها در عایق نهایی پنجره دوجداره اندازه گیری می باشد که باید توسط افراد با تجربه و فنی انجام شود در غیر اینصورت اندازه گیری اشتباه باعث از دست رفتن عایق می شود.
5.دلیل اصلی خود را برای تعویض پنجره های قدیمی را به کارشناس شرکت تولید کننده بگویید تا برای عایق صوتی یا حرارتی بهترین پیشنهاد را به شما بدهند مثلا برای عایق صوتی بیشتر از پروفیل های پهن تر و شیشه سه جداره استفاده نمایید.
6.بعد از تولید مهمترین آیتم در کیفیت پنجره دوجداره نصاب آن است شرکت های معتبر نصاب های در استخدام خود دارند که با دقت بالا کار نصب را انجام می دهند اما نصاب هایی هستند که به صورت کنترات برای برخی شرکت ها نصب می کنند به شدت کیفیت نصب را پایین می آورند.
7.از شرکتی خریداری نمایید که سابقه کاریه طولانی و خوبی دارد تا در زمانی که نیاز به پشتیبانی بود جوابگویه شما باشند و مشکلات را رفع نمایند.
8.از یراق آلات معتر ترکیه و آلمان مانند ROTO آلمان و ACCADO ترکیه استفاده کنید.
شیشه ۷۰ درصد هر پنجره را تشکیل می دهد کارخانه ای بودن شیشه بسیار مهم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *